Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
1.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2.Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.Учні мають бути активним у власному навчанні;
4.Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: змісті, процесі, навчальному середовищі, результатах.
Досліджувати - це означа відкривати відкрите, але з іншого боку. Досліджуй навіть тоді, коли двері відчинені.
1.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2.Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.Учні мають бути активним у власному навчанні;
4.Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: змісті, процесі, навчальному середовищі, результатах.
Досліджувати - це означа відкривати відкрите, але з іншого боку. Досліджуй навіть тоді, коли двері відчинені.
Комментариев нет:
Отправить комментарий